Bel nu 085 – 00 212 58 en word ook SociaalPlus!
085 – 00 212 58

Klantcontactcenter

SociaalPlus voegt waarde toe aan uw bedrijf

Geloof je ook dat ieder mens talent heeft?

Dat investeren in talent waardevol is?

Dan deel je ons DNA!

Wij zijn bijna 8 jaar geleden een KlantContactCenter begonnen. Enerzijds omdat wij geloven dat we vanuit specialisme toegevoegde waarde kunnen leveren aan jouw organisatie. Anderzijds omdat wij geloven dat investeren in talent van mensen waardevol is.

Wij hebben ervoor gekozen om te werken met mensen “met een afstand tot de arbeidsmarkt”: Wajong, WIA of langdurig werkelozen.

Door het vertrouwen van onze opdrachtgevers, waaronder gemeentes, sportbonden, MKB en “Fortune500” bedrijven, hebben wij kunnen investeren in het talent van onze mensen.

Nu bieden we receptie & telefoonservices, back- en frontofficediensten, chatservices én maken buitendienstafspraken, bellen mailingen na of voeren klanttevredenheid- en marktonderzoeken uit.

Nu zijn wij “specialisten in klantcontact”.

Vanuit onze specialismes zijn wij jou nu ook graag van dienst!
Je investering in het vermogen van onze collega’s, draagt ook bij aan je

Social Return on Investment.

Dat maakt de dienstverlening vanuit ons KlantContactCenter helemaal compleet.

 

Receptieservices, ons aanbod voor jou:

De voordelen als wij jouw telefoonverkeer mogen behandelen:

  • Lage variabele kosten die flexibel meebewegen met het aantal aangeboden telefoongesprekken;
  • Professionele, vriendelijke en vertrouwelijke afhandeling van jouw telefoonverkeer door deskundige receptionistes die opereren als medewerkers van je bedrijf;
  • Je verzekert je van een perfecte bereikbaarheid en professionele telefonische ontvangst van klanten maar dan zonder vaste kosten, zoals loonkosten of investeringen in telefonie voorzieningen;
  • Je geeft inhoud aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en onze service telt mee voor de wet op de banenafspraak.

Wat krijg  je als je onze receptionistes inschakelt?

  • Een eigen uniek telefoonnummer waar binnenkomende oproepen herkenbaar op ontvangen worden, indien gewenst ook met belleridentificatie;
  • Tijdens werkdagen tussen 8.30 uur en 17.30 uur wordt jouw inkomend telefoonverkeer via meerdere gelijktijdige lijnen op professionele wijze behandeld;
  • Je receptioniste neemt een boodschap aan en verzendt deze per e-mail aan opgegeven e-mailadressen, of verbindt het gesprek door binnen jouw bedrijf;
  • Over alle oproepen kan uitvoerig worden gerapporteerd;
  • Onze service verloopt over de modernste software;
  • Wij maken gebruik van een eigen snelle glasvezelverbinding;
  • Op alle systemen lopen noodvoorzieningen zodat ons servicelevel > 99,8 % is;
  • We kunnen ook front en backoffice werkzaamheden ondersteunen of overnemen.

Wat is de investering als ik mijn receptie uitbesteed en kosten wil besparen?

  • Abonnementen van € 0,00 per maand tot € 49,95 per maand (incl. xx gratis gesprekken)
  • Standaardkosten per gesprek  (inclusief mailen telefoonnotitie/afvangen gesprekken, doorverbinden)
  • Transparant & helder. Geen bijkomende kosten! Geen verborgen extra's
  • Bij grotere afnames of speciale wensen maken we natuurlijk een prijs op maat.
  • Eenmalige intakekosten: grátis (Doorschakel routering (tijdstippen, opname bij telefoon uit/in gesprek/geen gehoor, emailadres voor follow up, voicemail buiten openingstijden);Contactgegevens van de medewerkers verwerken t.b.v. doorverbinden en mail; Instructie receptieteam).

Ook tijdelijke (nood) oplossingen / vakantieopvang realiseren wij.

Binnen 60 minuten hebben wij de service operationeel en ben je bereikbaar.

 

Chatservices, ons aanbod voor jou:

De voordelen als wij jouw chatservice mogen behandelen:

  •  Lage variabele kosten die flexibel meebewegen met het aantal aangeboden chats;
  • Professionele, vriendelijke en vertrouwelijke afhandeling van jouw chatverkeer door deskundige medewerkers die opereren als medewerkers van jouw bedrijf;
  • Je verzekert je van een constante bezetting van jouw chat en professioneel contact met de bezoekers van jouw site zonder vaste kosten, zoals loonkosten of investeringen in chat voorzieningen;
  • Je geeft inhoud aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en onze service telt mee voor de wet op de banenafspraak.

Wat krijg  je als je onze chatservice inschakelt?

  • Een team van medewerkers die tussen 08:30 en 17:30 bezoekers van jouw website van harte welkom heten via de chat;
  • Een groot deel van de bezoekersvragen wordt door ons team beantwoord door middel van een goede briefing door jullie, er wordt dus meer informatie aan bezoekers verstrekt zonder dat dit jouw organisatie belast;
  • Integratie met onze receptieservice is mogelijk;
  • Over alle chats kan uitvoerig worden gerapporteerd;
  • Onze service verloopt over de modernste software;
  • Wij maken gebruik van een eigen snelle glasvezelverbinding;
  • Op alle systemen lopen noodvoorzieningen zodat ons servicelevel > 99,8 % is.

Wat is de investering als ik mijn chat uitbesteed en kosten wil besparen?

  • Chatservice is maatwerk, we doen een grondige analyse van jouw behoefte en vertalen dit in een aantrekkelijk aanbod.

Outboundservices, ons aanbod voor jou:

De voordelen als wij outbound activiteiten voor je verzorgen:

  • We maken afspraken voor jouw buitendienst volgens een variabel script en plannen deze in hun agenda in;
  • We verzorgen klanttevredenheidsonderzoeken, inclusief heldere rapportages;
  • We organiseren marktonderzoeken en voeren deze uit. Inclusief rapportage;
  • We verrijken jouw klant- en marketingbestanden: vullen ze aan of actualiseren ze;
  • We hebben contact met deelnemers van jouw events of seminars en begeleiden ze door de aanmelding en helpen ze met voorzieningen;
  • Je geeft inhoud aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen en onze service telt mee voor de wet op de banenafspraak.

Wat krijg  je als je onze outbound service inschakelt?

  • Een team van supergemotiveerde medewerkers dat tussen 08:30 en 17:00 uur aan de slag gaat om jouw bedrijf te promoten of te ondersteunen.
  • Veel van onze outbound medewerkers hebben een visuele beperking. Dat compenseren ze door des te beter te kunnen luisteren! En dat merk je!
  • Een enorme flexibiliteit als het gaat om personaliseren en aanpassen van jouw belscripts zonder meerkosten;
  • Heldere rapportages met resultaten, zonder meerkosten;
  • Indien gewenst leveren wij, tegen meerprijs, adressen aan volgens jullie eigen selectie;
  • Onze service verloopt over de modernste software;
  • Wij maken gebruik van een eigen snelle glasvezelverbinding;
  • Op alle systemen lopen noodvoorzieningen zodat ons servicelevel > 99,8 % is.

Wat is de investering als ik mijn outbound uitbesteed en kosten wil besparen?

We bieden diverse aantrekkelijke, voor jou op maat gemaakte, mogelijkheden:

  • Afrekenen per effectief gesprek
  • No-cure-no-pay
  • Een vast uurtarief

 

Ben je nieuwsgierig geworden naar hoe SociaalPlus Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen omzet in toegevoegde waarde voor jouw bedrijf?

Mail me: rvesch@sociaalplus.nl

of bel me op:  06-53111578

 

Outbound services

Voor elke klant de juiste campagne

  • Lead generatie in gedefinieerde doelgroepen
  • Afspraken maken voor uw buitendienst
  • Database actualisering
  • Interviews
  • Marketing campagnes
  • Klanttevredenheidsonderzoeken
  • Overzichtelijke rapportages

Pro-actieve chat

Uw website een stuk persoonlijker

  • Verhogen van services aan uw klanten
  • Verhogen van directe conversie op uw website
  • Verhogen van persoonlijke aandacht
  • Vragen direct beantwoord
  • Ouderwetse service in een nieuw jasje

Receptieservices

Representatief en flexibel bereikbaar

  • Permanent professioneel telefonisch bereikbaar
  • Doorverbinden met of zonder poortwachtersfunctie
  • Mogelijkheid voor agenda integratie
  • Duidelijke telefoonnotities
  • Heldere tarieven zonder verrassingen
Annemiek, Coördinator KlantContactCenter

"Ik heb mijn zelfstandigheid weer teruggevonden en daarnaast nog meer gekregen."

Contact

SociaalPlus BV

Paul Krugerweg 43
3851 ZH Ermelo

085 – 00 212 58
contact@sociaalplus.nl

Archief

Nieuws