Bel nu 085 – 00 212 58 en word ook SociaalPlus!
085 – 00 212 58

Over SociaalPlus

ONZE MISSIE:

  • SociaalPlus laat  zien dat alle mensen “met een afstand tot de arbeidsmarkt” talenten hebben en zet deze om naar meerwaarde.
  • SociaalPlus verbindt vragen van werkgevers die willen met competenties van werknemers die kunnen.
  • SociaalPlus laat mensen “zijn wie ze zijn” en biedt een veilige omgeving waarin persoonlijke en professionele ontwikkeling mogelijk is.
  • SociaalPlus bewijst dat een inclusieve arbeidsmarkt leuk én lonend is.

ONZE VISIE:

  • SociaalPlus vindt het nodig kansen te bieden.
  • SociaalPlus biedt een omgeving waarin iedereen wordt gestimuleerd zelf verantwoordelijkheid te nemen.
  • Waar je ook vandaan komt, wat je ook hebt meegemaakt, hoe moeilijk het ook is tot keuzes te komen; niets ontslaat je van de verantwoording die je hebt ten opzichte van jezelf en anderen.

Als je het goed beschouwt heeft iedereen een afstand tot de arbeidsmarkt...

Geef onze premier de verantwoordelijkheid over een klaslokaal met 30 kleuters...

Laat een topvoetballer van 222 miljoen euro een zesgangen diner koken voor 150 kritische gasten...

SociaalPlus is een commercieel bedrijf waar mensen een kans krijgen.

Wij heten SociaalPlus, omdat we een groot maatschappelijk hart hebben: iedereen mag bij ons zijn zoals hij is. We ervaren dagelijks dat iedereen een bijdrage kan leveren aan de maatschappij om zo een eigen inkomen te generen. Ongeacht achtergrond of handicap.

Onze uitdaging bestaat eruit om de talenten die ieder mens heeft naar boven te halen en ten dienste te stellen van onze klanten.

Mensen en organisaties komen in beweging

Met de invoering van de Participatiewet, krijgt SociaalPlus volop te maken met de gevolgen van deze wet. Door de Participatiewet komen veel mensen en organisaties in beweging. Beweeg met ons mee. Weten hoe? Neem contact met ons op !

Hire the attitude, train the skills.

Wij hebben één heel groot voordeel: we hoeven niet te werken aan de motivatie van onze mensen. Die is namelijk ver boven het gemiddelde.

Motivatie kun je niet trainen, niet aanleren. Die komt van binnen. En dat merken wij én onze klanten.

We zetten de talenten van onze mensen in bij de juiste bedrijven en in de juiste functies. En zorgen voor de juiste begeleiding om maximaal te kunnen presteren. Het is immers een feest als iemand groeit, zelfvertrouwen krijgt en we horen dat zijn werkgever tevreden is.

Want dat inspireert ons. Hopelijk jou ook.

SociaalPlus detacheert mensen met een indicatie zoals WW, WWB, Wajong, WAO, WIA. In een omgeving waarin hun kwaliteiten optimaal worden benut. En waar we elkaar uitdagen elke dag het beste in ons naar boven te laten komen.

Dit helpt werkgevers om kostenaantrekkelijker te werken en tegelijkertijd een maatschappelijk verantwoord personeelsbeleid te voeren.

Ook het tweede organisatieonderdeel, het 'klant(en)- contactcenter' is in het leven geroepen ten behoeve van mensen die zichzelf moeilijk kwalificeren op de arbeidsmarkt. Deze mensen hebben bijvoorbeeld jarenlang in een uitkeringssituatie gezeten of hebben een (lichamelijke of visuele) beperking.

Wij gaan verder dan participatiewet of inclusieve arbeidsmarkt.

Wij zijn experts in:

Team

Doeke , Hulphond, wandelcoach

"De prullenbakken bij SociaalPlus zijn van 5 sterren kwaliteit"


Maar ik mag er niet aankomen 🙁    Naast hulphond zijn zorg ik ook voor de dagelijkse extra beweging binnen het team.  

Jacqueline , Klantcontactcenter Inbound, Gemeente Harderwijk

"Als een van de eerste werknemers heb ik SociaalPlus zien groeien. En daar ben ik trots op"


Nathalie , Klantcontactcenter Outbound

"Naast het outbound bellen ben ik betrokken bij veel interne projecten."


Myrthe , Klantcontactcenter Inbound

"Als specialist in klantcontact zorg ik ervoor dat alle telefoontjes professioneel afgehandeld worden"


Jenny , Klantcontactcenter Inbound

"Bij SociaalPlus zijn we het perfecte visitekaartje voor de klant"


Niels IJsselsteijn , Partner, Commercieel Directeur

"Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen is leuk én lonend. "


Ariana , Klantcontactcenter Inbound

"Als je geen grote dingen kan doen, doe dan kleine dingen op een grote manier "


Andries Zoeteweij , Partner, Initiatiefnemer

"‘Je mag in ons bedrijf zijn wie je bent, met het gevoel dat je hebt’"


In 2010 ben ik dit bedrijf gestart voor mensen ‘met een afstand tot de arbeidsmarkt’. Sindsdien hebben we bij SociaalPlus continue bewezen dat #BijzonderTalentWerkt. Voor werkgevers, opdrachtgevers én voor onszelf.

Tanja , Hoofd Boekhouding

"Een leuke baan is half het werk"


En dat geldt ook voor mijn collega’s  

Anette , Klantcontactcenter Outbound

"Ik kijk graag naar wat ik wel kan"


Eefje , Coach, Detachering & Klantcontactcenter

"Elke dag is anders"


De enige zekerheid is dat we elke dag willen groeien.  

Ronald van Esch , Partner, Algemeen Directeur

"Hire the attitude, train the skills"


Ik word dagelijks positief verrast hoe “midden in de arbeidsmarkt” ons team staat. De sfeer en de interne motivatie van iedereen binnen SociaalPlus maken dat #BijzonderTalentWerkt      

Tineke , BackOffice

"Ik heb de mooiste werkplek gevonden die er bestaat!"


Vol overtuiging kan ik zeggen dat ik, voor mij, de mooiste werkplek heb gevonden die er bestaat. Ik heb altijd gedacht dat het me niet zou lukken om een baan te krijgen, maar ik heb hem toch gevonden!

Leonie , Klantcontactcenter Outbound

"Ik heb mijn leven weer terug en daar ben ik enorm dankbaar voor."


Door de opkomst van mijn cognitieve problemen ben ik uitgevallen op mijn voorgaande werk. Ik heb namelijk een cerebrale parese (halfzijdige verlamming) met cognitieve problemen. Ik kan oprecht zeggen dat SociaalPlus mij heeft geholpen om rust en zekerheid te vinden. Ik heb mijn leven weer terug en daar ben ik enorm dankbaar voor.

Annemiek , Coördinatieassitent Klantcontactcenter Inbound,

"Ik heb mijn zelfstandigheid weer teruggevonden en daarnaast nog meer gekregen."


Mijn verhaal is anders dan dat van de meeste mensen die bij SociaalPlus werken. Ik had namelijk altijd een baan, maar kwam door de crisis in de bijstand terecht. Ik probeerde wel weer werk te vinden, maar dat lukte niet. Mijn wereld werd steeds kleiner en ik kwam in een soort isolement terecht. Het ergste van alles vond ik het verlies van mijn zelfstandigheid. Gelukkig heb ik die nu weer teruggevonden en daarnaast nog meer gekregen.

Barbara , Klantcontactcenter Outbound

"Bij SociaalPlus gaat er een wereld voor je open, want er kan zo veel!"


Het mooie aan SociaalPlus vind ik dat het niet uitmaakt welke afstand je hebt. Er wordt gekeken naar mogelijkheden. En dan gaat er een wereld voor je open, want er kan zoveel. Ik zit in een rolstoel en heb een zicht van 1%, maar met een headset en braillelezer kan ik zonder veel inspanning toch alles volgen en doen.

Fatma , Klantcontactcenter Outbound

"Bij SociaalPlus ligt de nadruk op kwaliteiten en mogelijkheden."


Bij SociaalPlus ligt de nadruk op kwaliteiten en mogelijkheden, niet op beperkingen. Tijdens mijn stage kwam ik bij de receptie terecht, maar dat paste niet goed bij me. Voor dat werk is het wel handig als je iets kunt zien en ik ben volledig blind. Wel wilde ik graag bij SociaalPlus blijven werken, want ik vind het hier super leuk. Daarom was ik blij dat ik bij het Klantcontactcentrum aan de slag kon.

Archief

Nieuws

Contact

SociaalPlus BV

Paul Krugerweg 43
3851 ZH Ermelo

085 – 00 212 58
contact@sociaalplus.nl

Facebook
LinkedIn