SociaalPlus

KCC ondersteuning gemeentes

SOCIAALPLUS VOEGT WAARDE TOE AAN UW GEMEENTE

Wij zijn in 2010 een KlantContactCenter begonnen. Enerzijds omdat wij geloven dat we vanuit specialisme toegevoegde waarde kunnen leveren aan organisaties. Anderzijds omdat wij geloven dat investeren in talent van mensen waardevol is.

Wij hebben bewust ervoor gekozen om te werken met mensen “met een afstand tot de arbeidsmarkt”: Wajong, WIA, 56+ in een uitkeringssituatie of langdurig werkelozen.

Door het vertrouwen van onze opdrachtgevers, waaronder gemeentes, sportbonden, MKB en “Fortune500” bedrijven, hebben wij kunnen investeren in het talent van onze mensen.

Nu bieden we KCC ondersteuning  & telefoonservices, back- en frontofficediensten, chatservices én leveren speciale tijdelijke hotlijnen, bellen mailings na of voeren klanttevredenheid- en marktonderzoeken uit.

Nu zijn wij “specialisten in klantcontact”.

Vanuit onze specialismen zijn wij jullie gemeente ook graag van dienst!
De investering in het vermogen van onze collega’s, draagt ook bij aan jullie Social Return on Investment.

Dat maakt de dienstverlening vanuit ons KlantContactCenter helemaal compleet.

De voordelen als wij  jullie KCC mogen ondersteunen:

  • Lage variabele kosten die flexibel meebewegen met het aantal aangeboden telefoongesprekken;
  • Professionele, vriendelijke en vertrouwelijke afhandeling van het inkomend telefoonverkeer door deskundige receptionistes die opereren als medewerkers van de gemeente
  • Grotere bereikbaarheid maar dan zonder vaste kosten of investeringen in telefonie voorzieningen;
  • U geeft inhoud aan Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen

Wat krijg je als je onze receptionistes inschakelt?

  • Een eigen uniek telefoonnummer waar binnenkomende oproepen herkenbaar op ontvangen worden, indien gewenst ook met beller identificatie;
  • Tijdens werkdagen tussen 8.00 uur en 17.30 uur wordt uw inkomend telefoonverkeer via meerdere gelijktijdige lijnen op professionele wijze behandeld;
  • Onze medewerker neemt de telefoon aan en handelt dit zo mogelijk zelf helemaal af. (First Time Right % ligt tussen de 40 en 50% bij gemeentes afhankelijk van toegang tot systemen;
  • Natúúrlijk verbinden we door naar vak ambtenaren of afdelingen indien nodig. En maken we een terugbelverzoek als we niemand kunnen bereiken. Alles zonder meerkosten;
  • Over alle oproepen kan uitvoerig worden gerapporteerd;
  • Onze service verloopt over de modernste software;
  • Wij maken gebruik van een eigen snelle glasvezelverbinding;
  • Op onze systemen lopen noodvoorzieningen zodat ons servicelevel > 99,8 % is;
  • We zijn bekend met en werken met gemeentelijke zaaksystemen, agenda’s en formulieren om u zoveel mogelijk te ontlasten:
  • We kunnen ook front en backoffice werkzaamheden ondersteunen of overnemen;
  • Bij speciale gelegenheden of in geval van nood regelen wij een apart telefoonnummer en zorgen voor de bezetting.

 

Gemeentes als Utrechtse Heuvelrug, Rhenen, Loon op Zand, Opmeer, Beuningen, Nieuwegein, Twenterand, Harderwijk, Ermelo , Nunspeet, Ommen, Hardenberg en Apeldoorn gingen u voor.

Nieuwsgierig geworden naar hoe SociaalPlus Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen omzet in toegevoegde waarde voor uw gemeente?

Mail me: rvesch@sociaalplus.nl

of bel me rechtstreeks op:  06-28110575