SociaalPlus



5 redenen waarom een telefonische enquête beter is

5 redenen waarom een telefonische enquête beter is

1) Persoonlijker contact

Telefonisch enquêteren betekent écht menselijk contact. Waardevol en steeds zeldzamer. Deelnemers spreken persoonlijk met onze interviewer, wat leidt tot eerlijkere en meer uitgebreidere en open antwoorden. Bovendien, door de tijd te nemen voor de deelnemers, verstevigen wij het vertrouwen in uw organisatie.

2) Diepere interactie

Onze interviewers zijn niet alleen deskundig en vriendelijk. Ze kunnen doorvragen, voor verduidelijking zorgen en reageren op emoties in de stem van de deelnemer. Dit levert diepgaandere inzichten en verbinding op. We hebben geen haast. We hebben oog en aandacht voor de deelnemer op het contactmoment en halen daar het maximale uit. Zowel op menselijk vlak als qua informatie.

3) Hogere respons

Telefonische enquêtes hebben vaak een hogere respons dan online-enquêtes. Door flexibel te zijn in “terugbellen op een later tijdstip”, of hier tijdsafspraken over te maken is het deelnamepercentage zo hoog mogelijk. En de bereidheid van de deelnemer om mee te doen optimaal.

4) Snellere en flexibelere resultaten

Met telefonische enquêtes kun je snel aanpassingen verrichten aan de data die je wilt verzamelen. “Finetunen on-the-go” zeg maar. Dat doen we snel en gratis.

5) Geschikt voor specifieke doelgroepen

Ouderen, digibeten en mensen met beperkingen zijn vaak makkelijker telefonisch dan via het internet te interviewen. En sowieso wordt het feit dat je de moeite neemt om met mensen echt in gesprek te gaan door iedereen hoger gewaardeerd dan een link in een mail of op een website.

Waarom SociaalPlus kiezen voor uw telefonische enquêtes?

U profiteert van onze ervaring

Bij het opstellen van een enquête delen wij onze ervaring sinds 2010 met talloze opdrachtgevers. Zo komen we snel tot een effectieve inhoud Met soms verrassende nieuwe inzichten. En we rekenen geen torenhoge starttarieven zoals in de markt gebruikelijk is.

U krijgt een team dat goed luistert

Geen ingestudeerde riedeltjes, maar écht intermenselijk contact. Waarbij we de tijd nemen voor het wederzijdse gesprek. En een verbinding aangaan met de deelnemer. Dat kunnen we doen omdat onze insteek niet is om winst te maximaliseren, maar om waarde toe te voegen.

Wij zijn proactief

Als we merken dat dingen beter kunnen dan stellen we die aan u, als opdrachtgever, voor en verwerken ze, na goedkeuring direct in onze volgende gesprekken. Gratis.

Wij waarderen negatieve feedback van deelnemers

Negatieve feedback tijdens een telefonisch klanttevredenheidsonderzoek is waardevol! Door onze persoonlijke aanpak en de gewoonte om door te vragen, dringen we dan snel door tot de kern van het probleem. En bedanken we de deelnemer voor hun belangrijke inbreng.

U ontvangt dringende feedback

Komen bepaalde zaken veel voor? Zijn er antwoorden die direct actie vergen? Wij laten het u direct weten. Niet als onderdeel van “de resultaten” ergens aan het einde of bij een tussenevaluatie, maar per ommegaande! Zo kunt u snel reageren waar nodig. En merken deelnemers dat u hun inbreng serieus neemt.

Wij zijn een Sociale Onderneming

Het inzetten van ons team telt door onze PSO-trede 3 30+ ABW-certificering voor 100% mee als invulling van uw SROI. En draagt bij aan uw MVO-doelstellingen.

Ons team bestaat uit mensen die ervaren zijn en die hun “beperking” hebben kunnen omzetten naar hun kracht. Iemand bijvoorbeeld met een visuele beperking luistert bewezen beter. En ervaringsdeskundigheid zorgt voor empathie bij het interviewen van mensen uit kwetsbare groepen. Enzovoort…

Dat merkt u in onze benadering én in onze prijsstelling. Want als Sociale Onderneming is geld voor ons geen doel op zich. Maar een middel om onze missie te bereiken.

Onze expertise omhelst:

·      Klanttevredenheidsonderzoeken B2B en B2C (met klantrelatie)

·      Marktonderzoeken B2B

·      Nabellen van deelnemers aan evenementen B2B en B2C

·      Interessepeilingen B2B

·      Follow up van evenementen, congressen en beurzen B2B

·      Nabellen als versneller op schriftelijke enquêtes of deelnames

·      Bestandsverrijking (updaten van uw klantenbestand)

Let op:

Wij doen géén telemarketing naar consumenten.

Wij werken niet voor bedrijven, organisaties of producten die niet passen bij ons als sociaal ondernemer. En houden ons het recht voor campagnes niet te accepteren.

Nieuwsgierig naar wat SociaalPlus voor u kan betekenen?

Klik op deze link voor een vrijblijvend gesprek:

Maak een MS TEAMS afspraak met mij

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.