SociaalPlus

Banafaleo en de Flow in KlantContact.

Banafaleo en de Flow in KlantContact.

Nee, u heeft geen nieuwe trend gemist die de zakenwereld op zijn kop zet. Maar misschien is het wel goed om kennis te maken met BaNaFaLeo.

BaNaFaLeo…. Het klinkt als een exotische cocktail die je aan een wit strand met zacht wuivende palmen kunt bestellen. Inclusief parapluutje natuurlijk. Niets is echter minder waar. BaNaFaLeo is een anagram van de leden van ons outbound team. Stuk voor stuk toppers die het verschil maken als het gaat om succesvolle telemarketing, klanttevredenheid- en marktonderzoeken en bestandsverrijking.

Uniek? JA!

Ons team is niet degene die u vanavond om 6 uur belt of u interesse hebt in een andere energie of telecomleverancier. Dat laten wij namelijk graag aan belfabrieken over waar maar 1 ding telt: Zoveel mogelijk scoren in zo weinig mogelijk tijd.

U moet dan ook niet bij ons zijn als u een callcenter verwacht dat bijhoudt hoe lang iemand op het toilet zit, of minutieus de score per uur bijhoudt van alle agenten om zo een ratrace te creëren.

Voordat u nu denkt: “die gaan dus duidelijk niet voor resultaat” Dat gaan we dus wel!

Onze bijna 10-jarige ervaring leert dat je op een menselijke manier, waarbij je de tijd neemt voor je gesprek, topresultaten kunt leveren. Want uw prospect hoort, voelt en merkt het verschil dat écht KlantContact maakt.

Ons team bestaat uit mensen met een visuele of lichamelijke beperking. Zij zijn, soms zelfs mede daardoor, des te beter in staat om écht te luisteren en zich in te leven in de situatie van de ander. Zo ontstaat een natuurlijke  manier van communiceren. En dat maakt het verschil. In kwaliteit van inhoud én in kwantiteit van conversie.

Voor de vaste lezers: u zult wel denken, nu gaat hij weer zeggen dat hij trots is op zijn team. Deze keer heeft u het mis. Ik ben namelijk APETROTS op dit team. En op de resultaten die ze neerzetten. Want daaruit blijkt weer een keer dat we echte waarde toevoegen en dat onze resultaten niet onderdoen voor mensen die zogenaamd geen “afstand tot de arbeidsmarkt” hebben. Sterker nog, we verrassen bij sommige campagnes met onverwachte resultaten.

Fijn weekend, ik neem denk ik een BaNaFaLeo on the rocks. Fruitsap en sterke drank hebben we wel in huis. Beetje experimenteren met wat combinaties. Komt goed.

Alleen nog ergens zo’n papieren parapluutje scoren ;-)

Ronald

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.