SociaalPlus



Zo kan ik het ook……

Zo kan ik het ook……

Vorige week verstuurde ik een offerte aan een nieuwe prospect voor onze receptieservices

En gisteren kreeg ik een telefoontje.. In vergelijking met hun huidige aanbieder waren we veel te duur.

Nou zijn wij geen prijsvechter, we gaan liever voor kwaliteit en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Maar toch…. veel te duur??

De verkoper in mij vroeg natuurlijk aan de beller of er wel een goede vergelijking was gemaakt. En dat was zo volgens mijn gesprekspartner. Ze hadden immers vaste kosten per maand én de kosten per telefoontje zorgvuldig vergeleken met elkaar.

Na enig doorvragen kwam ik er achter dat de huidige aanbieder echter ALLE telefoontjes doorberekent, of ze nu afgehandeld zijn door die aanbieder of niet. Elk inkomend gesprek staat op de rekening.

We zijn er toen samen even ingedoken en wat bleek?

Omdat SociaalPlus alleen die telefoontjes berekent waar ook daadwerkelijk activiteit aan is verricht was ons totale kostenplaatje ineens een stuk aantrekkelijker voor mijn prospect.

We hebben dus een nieuwe klant..

 

Ik heb er nog eens over na zitten denken….

Er zijn dus collega’s in de branche die een gemiste oproep gewoon in rekening brengen…

En er zijn bedrijven die dit accepteren. Dat ze betalen voor….eigenlijk….niets…

De ondernemer in mij heeft op 3 huidige klanten eens een berekening losgelaten met deze manier van “goedkoopste per call” methode.  En ik begrijp dat dit lucratief kan zijn voor een telefoonservice.

Het enige probleem is dat wij liever open, eerlijk en transparant opereren in de markt.

Dus bij ons blijft u alleen maar betalen voor wat u daadwerkelijk heeft afgenomen.

Dan hebben wij misschien een biefstukje minder, maar slapen wel met een gerust hart.

In de wetenschap dat we waarde toevoegen aan onze klanten

 

Fijn weekend,

Ronald

 

  • Martijn Pont

    Goed bezig, Ronald!

  • Nathaly

    Daarom werk ik bij Sociaalplus. Geen poespas, verborgen kosten of addertjes onder het gras. Duidelijk helder en open communicatie met onze klanten werkt het allerbeste en voor ons als werknemer super fijn.

    Ik zeg tegen alle nieuwe klanten. Welkom bij Sociaalplus

  • Ben Eggermont

    Goed gesproken Ronald! Gedegen aabpak.

  • Melina Provoost

    En zo is het! Zijn jullie al klaar voor een PSO-tje?

  • Jet

    Zo is het maar net Ronald!

  • Hans Labrijn

    Ik verwacht niets anders van je! En, zeker is: eerlijk duurt het langst! Goed bezig!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.