SociaalPlus



Nieuws

“Verdienmodel”

Als Sociale onderneming kijk je meestal net iets anders aan tegen zakendoen dan een regulier bedrijf. Geld is een middel, geen doel. In ons geval een middel om te kunnen… Lees verder

Koekoeksklok

“Ik ben makkelijk vervangbaar” vertelde de sollicitant. “Ik heb niet veel kunnen studeren en kom dus alleen maar in aanmerking voor de onbelangrijke baantjes”. Eigenlijk maakt t niet zoveel uit… Lees verder

10 jaar SociaalPlus

10 jaar SociaalPlus,   10 jaar “mét afstand de beste” Op 23 juni 2010 werd in Harderwijk een uniek bedrijf opgericht. In de overtuiging dat ieder mens waarde toe kan… Lees verder

De betrokkenheidstheorie

  Een verre verwant van de relativiteitstheorie, maar de formule is anders: EMC = +    Verwarrend? In deze blog leg ik het graag uit! In een bedrijf zijn sommige functies… Lees verder

Het Coronavirus in huis

Als je KlantKontactCenter staat of valt met voldoende bezetting dan is het cruciaal dat je kunt anticiperen op gebeurtenissen die invloed kunnen hebben op de verhouding tussen aangeboden telefoontjes en… Lees verder

First Time Right

Dit jaar hebben wij tot nu toe 9 nieuwe klanten (4 gemeentes, 2 advocatenkantoren, 1 notariskantoor, 2 MKB-bedrijven) mogen toevoegen aan onze Inbound telefoonservices. En 2020 is pas 40 dagen… Lees verder