Is het jullie ook al opgevallen? Waar je vroeger leefde vanuit voorzichtigheid en je je uiterste best deed om je woord na te komen, kun je tegenwoordig roepen of beloven... Lees verder
In een tijdperk waarin e-mails, webformulieren en chatbots de norm lijken te zijn blijft het telefoongesprek met een medemens een baken van menselijkheid en warmte. Medewerkers hebben immers de kracht... Lees verder
Zo noemt het team mij bij SociaalPlus. En ik ben trots op deze titel Zelfs trotser dan op mijn officiële titel die ik moet voeren omdat de KvK en de... Lees verder
1) Persoonlijker contact Telefonisch enquêteren betekent écht menselijk contact. Waardevol en steeds zeldzamer. Deelnemers spreken persoonlijk met onze interviewer, wat leidt tot eerlijkere en meer uitgebreidere en open antwoorden. Bovendien,... Lees verder
Die eerste dagen na de winter dat het echt lekker is buiten Nou ja. In de zon en uit de wind dan…. Ze geven je een gevoel van gelukzaligheid. En... Lees verder
Als ik terugkijk op 2023, zie ik een jaar vol fijne momenten waarin we nieuwe gemeentes en andere waardevolle klanten mochten verwelkomen. We mochten onze eerste Europese aanbesteding winnen. Daarnaast... Lees verder
Archeoloog wilde ik worden. Toen ik op de middelbare school zat was ik dan ook lid van het geschiedenisclubje op school en van de landelijke NJBG (Nederlandse Jeugdbond ter Bestudering... Lees verder
Inleiding Nog altijd maakt de telefoon een belangrijk en onmisbaar onderdeel uit van onze communicatie. Zeker als het gaat om communicatie met mensen die minder in staat zijn om te... Lees verder
Ook ik heb me eraan schuldig gemaakt. Sterker nog, uit gewoonte doe ik het nog regelmatig: Het kwalificeren van onze werknemers als mensen “met een afstand tot de arbeidsmarkt”. Het... Lees verder
Al eeuwenlang weten we dat niets echt stilstaat, of je nu Plato citeert of Ovidius. Bij KccPlus en SociaalPlus kunnen we ook niet om deze natuurwetten en filosofische waarheden heen,... Lees verder